Allt du behöver veta om vår

Sändning

Förstå hur din beställning kommer att levereras

Vi skickar din beställning i en kartong om du beställer solglasögon
eller andra ömtåliga varor.

Vi ser till att packa dina varor säkert så att de inte går sönder på vägen till dig.

Vi skickar dina varor senast 2 arbetsdagar (måndag-fredag) efter att vi mottagit betalning för din beställning. I sällsynta fall kan dock förseningar uppstå på grund av sjukdom, leveransproblem hos leverantörer och speditörer samt oförutsedda problem som gör att paketet blir försenat. Vi kan inte hållas ansvariga på något sätt för dessa plötsliga händelser som försenar leveransen. Vi kommer dock att anstränga oss för att få ditt paket levererat så snabbt som möjligt och göra dig uppmärksam på detta i sådana situationer. Ditt paket skickas med eller utan leverans, det beror på vilket land det ska skickas till.

✔️ Vi skickar dina varor väl inpackade

✔️ Vi skickar ditt paket ASAP

✔️ Vår kundtjänst står redo att hjälpa till

Läs mer om villkoren för frakt på speditörens hemsida om ditt paket levereras till ett utlämningsställe. Det är ditt ansvar som kund att hämta ut paketet inom speditörens hämtningsfrist och att följa reglerna för leverans. Kom ihåg att de flesta speditörer inte jobbar på helger och helgdagar. Så paket hämtas eller levereras endast på vardagar. Kontrollera alltid att föremålet inte har skadats under transporten. Om du upplever detta bör du klaga till speditören och kontakta oss omedelbart. Om du kan se på förpackningen att den är skadad måste du vägra ta emot den förrän du har fastställt om innehållet är skadat. Om så är fallet måste speditören byta ut varan. Du måste härmed vägra att ta emot paketet eftersom det är skadat.

Vi skickar inte varor mot postförskott.
Det är alltid du som kund som ansvarar för att uppge korrekt namn och adress, samt att samma namn står korrekt på din brevlåda eller dörr.
Skulle ett fel uppstå och speditören inte kan leverera ditt paket så skickas paketet tillbaka till oss och du som kund får inte tillbaka fraktbeloppet och vill du ha paketet levererat igen måste du betala för en ny leverans, till oss.
Det är alltid kundens ansvar att se till att varorna tullklareras och SnyggaSolglasogon.se kan inte hållas ansvarig för eventuella avgifter som tullen kan kräva vid ditt lands gräns.
Kontrollera tullbestämmelserna i ditt land innan du beställer.
Vi skickar från vårt lager i Danmark

Vi svarar på dina frågor här